КУЛИНАРЕН БЛОГ ЗА СУРОВОЯДСТВО,ВЕГАНСТВО И ВЕГЕТАРИАНСТВО

понеделник, 27 юни 2016 г.

Тропически плодов сладолед / Tropical fruit ice cream /



     Тази рецепта за плодов сладолед беше записана в книжката, която придружава машинката за приготвяне на плодов сладолед.Вече съм ви показала машинката в отделна публикация, а сега ще ви покажа и някои рецепти от книжката.
       Този сладолед е с чудесен тропически вкус - от 1 манго, 1 ананас, 6 банана и 1 кокосов орех направих количество сладолед за около 6 порции.Допуснах лека грешка, нарязах кокоса на по - едри парчета след почистването.А според мен кокосът трябва или да се смели в пасатор на ситно или да се настърже на ситното ренде.Иначе машинката се затруднява да смели замразения, едро нарязан кокосов орех.
Плодовете, от които се приготвя сладоледа трябва предварително да се почистят, обелят, нарежат и замразят.Кокосът съдържа в сърцевината си кокосово мляко, което предварително и внимателно се отцежда.От ананаса се отделя твърдата сърцевина.
Преди да направим плодов сладолед задължително изваждаме плодовете от фризера и изчакваме леко да се размразят.Аз извадих всички плодове едновременно.Но ако се използват ягоди например те се размразяват по - бавно от бананите.Работата по приготвяне на плодовия сладолед с машинката е лесна - последователно се поставят различните плодове като се редуват с бананите.Накрая трябва към сладоледа да се добави кокосовият орех - настърган или смлян.Разбърква се и веднага се сервира.При сервирането отгоре може да се гарнира с нарязани на едро орехи и настърган пресен кокос.
При липса на подобна машинка за сладолед използвайте блендер по гореописания начин.
           Приятен  апетит !
















4 коментара:

  1. Много хубав сладолед, Ели! И с любимите ми ананас и кокос, трябва и аз да приготвя такъв! Поздрави и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасно предложение, Лени! Представям си естествените вкусове и аромати в този десерт! Чудесно!

    ОтговорИзтриване
  3. О, чуден е просто, истински тропически вкус, обичамммм!

    ОтговорИзтриване
  4. Момичета,
    този сладолед наистина е чудесен, тропически вкус, прекрасен аромат.И аз не бях пробвала точно такъв сладолед, но много ми хареса.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване