КУЛИНАРЕН БЛОГ ЗА СУРОВОЯДСТВО,ВЕГАНСТВО И ВЕГЕТАРИАНСТВО

понеделник, 21 декември 2015 г.

Картофени кюфтета с коприва / Meatballs with potato nettle /



   Разполагах с малко прясна, сурова коприва и реших да я вложа в направата на картофени кюфтета.Зеленината придаде чудесен вкус и аромат.Получиха се прекрасни кюфтета, които могат да се консумират така или да се запекат върху хартия за печене във фурната.
НЕОБХОДИМИ   ПРОДУКТИ  ЗА  КЮФТЕТАТА :
1 кг. сварени , обелени и пасирани картофи
1 глава ситно настърган кромид лук
1 - 2 шепи прясна коприва
сок от 2 лимона
хималайска сол
зехтин
смес от обикновена и диви чубрици / по желание /
Картофите се обелват и пасират още горещи до гладко и хомогенно пюре.Към тях се прибавят пасираната коприва заедно със сока от лимоните, хималайската сол, настърганият лук , подправките и зехтина.Всичко много добре се разбърква и от сместа се приготвят кюфтета.
Сервират се като гарнитура към салати, основни ястия.
          Да ви е сладко !








2 коментара:

  1. Ели, със сигурност тези кюфтенца ще ми допаднат, чудесно предложение за кой ли път!
    Да ме извиниш, че рядко оставям коментар под прекрасните ти публикации, редовно обаче ги чета.
    Вече не ми остава време и на коментарите под моите да отговарям, за което пак се извинявам и благодаря!
    Поздрави Ели!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили,
      не се тревожи .И аз напоследък нямам никакво време покрай участията ми в различни коледни концерти.Но да се надяваме занапред да се поосвободя и да имам повечко време.
      Весела Коледа !

      Изтриване