КУЛИНАРЕН БЛОГ ЗА СУРОВОЯДСТВО,ВЕГАНСТВО И ВЕГЕТАРИАНСТВО

понеделник, 31 юли 2017 г.

Салата с бамя, чорбаджийски чушлета и маково семе / Salami with okra, chorabadzhi chips and poppy seeds /

    


    Лятото е сезонът на пресните салати.За тях използвам различни зеленчуци.Особено много обичам прясната бамя.Тази салата е точно такава - с много бамя и чорбаджийски чушлета.

НЕОБХОДИМИ  ПРОДУКТИ :

2 пресни домата
1 краставица
1 малък червен лук
150 - 200 грама прясна бамя
100 - 200 грама чорбазжийски чушлета
1 с.л . с връх маково семе
зехтин и балсамов оцет за овкусяване
1 щипка хималайска сол

     Измийте и нарежете в голяма купа зеленчуците - червеният лук / на ситно /, доматите / на парченца /, краставицата / на получесеци /, бамята и чорбаджийските чушлета / на малки кръгчета /. Поръсете салатата с маково семе, овкусете със зехтин, балсамов оцет и хималайска сол и хубаво разбъркайте.Поднесете веднага и да ви е сладко !






2 коментара:

  1. Признавам, че дори не ми е минало през ум, че бамя може и сурова да се яде, камоли да опитам. Но идеята за мак ми допадна много, и това не се бях сещала.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси,
      навремето моята баба консумираше сурова бамя и сурова бакла.Аз много ги обичам точно сурови.Според мен са даже по - вкусни отколкото сготвени.Пробвай, ще ти допадне вкуса в салати.
      Поздрави и весело лято !

      Изтриване