КУЛИНАРЕН БЛОГ ЗА СУРОВОЯДСТВО,ВЕГАНСТВО И ВЕГЕТАРИАНСТВО

вторник, 16 октомври 2018 г.

Суров крем с нар, кивано , авокадо и райска ябълка / Crude cream with pomegranate , kiwano, avocado and paradise apple /




НЕОБХОДИМИ  ПРОДУКТИ  ЗА 3 - 4 ПОРЦИИ :

1 кивано
2 авокадо
2 райски ябълки
1 нар

    Почистете  райските ябълки от семката, изгребете с лъжичка вътрешността.Обелете авокадото, извадете семката и го нарежете.Срежете нара на 2 части и внимателно извадете зрънцата.Срежете киваното, изгребете с лъжичка и поставете вътрешността в цедка.Претрийте хубаво докато се отделят семките.
   Смесете всички продукти в купа  без зрънцата нар и разбъркайте.Поставете сместа в чаши и украсете със зрънца нар.
          Да Ви е сладко !









8 коментара:

  1. Изглежда свежо и чудесно, Ели. А за кивано не бях чувала, благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче,
      не бях виждала на живо кивано, но знаех за него.Получих растението като подарък.Има вкус на лимон, киви и краставица.Чудесен свеж плод за десерти.
      Поздрави !

      Изтриване
  2. Отговори
    1. Траянче,
      мога да ти дам семена за засяване на кивано.Засява се както тиквичките и краставиците, лиана е.Когато времето се затопли можеш да го засееш.
      Поздрави !

      Изтриване
  3. Свежо! Много интересно ми е това със засаждането. По-скоро мислех, че расте на дърво...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси,
      и аз се изненадах ,че е от рода на краставиците и тиквичките.На мен повече ми прилича на плод, а е зеленчук.
      Поздрави !

      Изтриване
  4. Толкова много екзотични вкусове на едно място. Наистина ми е много любопитно това кивано. Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дени,
      киваното напомня за свежия вкус на кивито, лимона и краставицата.Чудесен зеленчук е и е хубаво да разнообразим менюто и с него.Може да се ползва и като зеленчук в салати и като плод в плодови десерти.Въпреки,че на мен по външен вид повече ми напомня на плод отколкото на зеленчук.
      Поздрави и лека и спорна нова седмица !

      Изтриване