КУЛИНАРЕН БЛОГ ЗА СУРОВОЯДСТВО,ВЕГАНСТВО И ВЕГЕТАРИАНСТВО

понеделник, 4 май 2015 г.

" Мед " от глухарче / Honey dandelion /





    Рецептата за този мед от глухарчета намерих за първи път в книгата на Мария Требен " Здраве от апреката на Господ ".Изпробвах преди години рецептата и меда се хареса от семейството ни.Правя това сладко редовно, всяка година, в малко количество.През зимата е много удобно този мед да се добавя в чай или да се маже на филия.Бях решила да не приготвям мед по тази рецепта, но освен аз в къщи всички употребяват готвена храна.Така ,че щом им харесва приготвям меда от глухарче като използвам кафява тръстикова захар.
Рецептата съм публикувала и можете да прочетете в тази публикация - http://naturalnakuhnia.blogspot.com/2014/09/blog-post_14.html
Единственото, което мога да добавя е, че количеството на цветовете може да се увеличи за 1 литър течност.Цветовете могат да се берат и добавят на порции, когато водата заври в продължение на 15 минути.Аз не използвам лимонтузу, но ако решите добавете го накрая - на върха на 1 чаена лъжичка.Лимонът, който се добавя трябва да е много добре обелен от бялата външна люспа, защото иначе сладкото леко нагарча.Аз нарязвам лимона на кръгчета и го добавям винаги най - накрая.От една доза / 1,100 кг. кафява захар / се получават 4 - 5 малки бурканчета.Готовото сладко / мед / от глухарчета се напълва  в стъклени, малки бурканчета още горещо, веднага се запечатва и се съхранява на хладно.Не се стерилизира !
        Да ви е сладко !













Няма коментари:

Публикуване на коментар