КУЛИНАРЕН БЛОГ ЗА СУРОВОЯДСТВО,ВЕГАНСТВО И ВЕГЕТАРИАНСТВО

неделя, 19 февруари 2017 г.

Салата с рукола и маково семе / Salad with arugula and poppy seed /




    Тази лека и вкусна салатка направих през почивните дни.Не съм голям почитател на руколата, но реших да опитам и по - често да включвам тази зеленина в менюто.Използвах и маково семе за поръсване на салатата, чудесно и много вкусно се получи.
НЕОБХОДИМИ  ПРОДУКТИ :
чери домати - 500 гр
рукола - 1 връзка
зелен лук - 1 връзка
зелени маслини с риган, люта чушка и чесън - 50 гр.
зехтин и лимонов сок
хималайска сол - по желание
Измийте и нарежете зеленият лук на ситно, добавете половинки чери домати, нарязаните маслини и руколата.Овкусете салатата с лимонов сок, зехтин и хималайска сол.Разбъркайте и наръсете отгоре маково семе.
         Приятен  апетит !




     

4 коментара:

  1. Чудесна е станала, Ели! Аз нещо не се долюбвам с руколата, горчи ми, но не пречи да опитам:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче,
      и аз никак не обичам рукола, но моя приятелка има засяти два вида рукула.Разбрах,че единият вид е с по - остър,горчив и по - неприятен вкус.А другият вид е по - лека, по - приятна.Тази рукула закупих от Кауфланд и наистина е с по - мек вкус.
      Поздрави !

      Изтриване
  2. Страхотна идея за салатка, много ми допадна, особено с маковото семе, но руколата ще изключа, едно от нещата, които категорично не ми допадат на вкус.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси,
      и аз не обичам рукула, сега се уча в малки количества да я консумирам.Има различни сортове рукула, тази е с по - мек и приятен вкус.
      Поздрави !

      Изтриване