КУЛИНАРЕН БЛОГ ЗА СУРОВОЯДСТВО,ВЕГАНСТВО И ВЕГЕТАРИАНСТВО

понеделник, 27 юни 2022 г.

Плодова салата с черници, кайсии и сини боровинки / Fruit salad with mulberries, apricots and blueberries /

 



   Направете си тази салата ако имате черници.Черпя виртуално по случай годишнината на блога.На 24.06.2022 г. се навършват 8 години от началото - 2014 г. Създадох на шега този блог, не мислех,че ще имам време и сили да го списвам, но уви...Човек не знае до къде ще стигне с дадено начинание.Замисълът ми беше да правя много измислени от мен ястия, салати, десерти.Но основното, което исках да предложа бяха билките и едно малко по - различно хранене с кълнове.Не случайно без да искам точно на 24.06. съм създала блога.Денят на Рождеството на Св.Йоан Кръстител - строг постник.На този ден се събират и билки.Е, няма нищо случайно в този живот.От дете обичам да събирам билки и се интересувам от природалечение на болестите.Животът е велик учител и явно Бог реши не аз да лекувам други хора, а да лекувам самата себе си.На собствен гръб изпитах много билки, начини на хранене, гладуване.Дано с нещо съм полезна и на читателите.Ако с нещо съм допринесла за тяхното здраве, начин на хранене и разнообразие в кухнята много ще се радвам.Пожелавам на всички читатели здраве и благословение ! Мир и радост, наслаждавайте се на природата ! Берете нейните дарове и ги използвайте във вашата кухня !

     Тази година има много черници - както черни, така и бели.Някои са много сладки, а други от дъждовете нямат тази сладост.Направих тази салата просто като смесих в една купа черниците, нарязаните кайсии и боровинките.Нищо специално.Но... много вкусна и полезна.

                                                        Приятен апетит !








Няма коментари:

Публикуване на коментар