КУЛИНАРЕН БЛОГ ЗА СУРОВОЯДСТВО,ВЕГАНСТВО И ВЕГЕТАРИАНСТВО

неделя, 22 май 2022 г.

Салата с турски водни растения и чери домати / Salad with Turkish water plants and cherry tomatoes /

 



   Тази салата направих от турски водни растения, чието име не знам.Закупих тези водни обитатели от пазара в Одрин.Леко солени и с лек аромат на водорасли.Харесаха ми гарнирани с чери домати и зехтин.Ако някой знае името им моля да сподели !
   Няма нищо сложно в приготвянето - измиваме, почистваме от коренчетата и нарязваме.Коренчетата са много твърди иначе бих ги добавила в салатата.
   Поднасяме веднага след приготвянето и да Ви е сладко !




















2 коментара:

  1. Здравете,
    Отдавна следя публикациите Ви. Благодаря за труда.
    Растението е salicornia, солянка, морски аспержи. В България расте край морето. Ето по-подробна информация:
    https://m.facebook.com/media/set/?vanity=spasuzunovwildflowers&set=a.918108928285906
    Поздрави, Лили

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте Лили,
    Да, знам за това растение.Но никога не бях го виждала, не съм го опитвала на вкус.Изненадах се, много приятен вкус.Много лек морски дъх на водорасли и лека соленост.Виждала съм това растение в турската кухня.Там го използват широко.Расте по бреговете.Дори не знаех,че се среща и в България.Не съм виждала да го продават по пазарите.А в Одрин продават по пазарите тези морски аспержи.
    Сърдечно благодаря за информацията !

    ОтговорИзтриване